Osalla iPhone-käyttäjistä on ilmennyt kirjautumisongelmia Edenred-sovelluksessa.
Sovelluksessa on havaittu tekninen ongelma, joka vaikuttaa pieneen osaan iPhone-käyttäjistä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Näin voit ratkaista ongelman:
- Vaihda hetkellisesti maata sovelluksessa ennen kirjautumista:
- Avaa sovelluksen maavalikko ja vaihda maa tilapäisesti johonkin muuhun (esim. Suomi → Itävalta → takaisin Suomi).
- Kirjaudu tämän jälkeen normaalisti.
Lisäohjeet:
Jos ongelma jatkuu edellä mainituista toimenpiteistä huolimatta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen: edunsaaja-fi@edenred.com .
- Liitä mukaan mahdollisimman paljon lisätietoja ja kuvakaappauksia ongelmasta, niin autamme selvittämään asian.
Selainversio käytettävissä:
Ongelman selvityksen aikana voit käyttää selainversiota osoitteessa myedenred.fi .