Miten toimin jos kirjautuminen Edenred-sovellukseen ei onnistu?
Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa alla olevia ohjeita.
Uusi Edenred -sovellus saatavilla. Lataathan ensin uuden sovelluksen, jos et sitä ole vielä tehnyt.
Androidin sovelluskauppa
Applen sovelluskauppa
Huawein sovelluskauppa
Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:
1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

2. Valitse 'Käytä pankkitunnuksia' ja kirjaudu pankkitunnuksillasi sisään.*
*Pankkitunnuksilla kirjaudut turvallisesti tilillesi ilman käyttäjätunnusta ja salasanaa.

3. Mikäli haluat kirjautua käyttäjätunnuksillasi, valitse pankkitunnuksien sijaan 'Käytä salasanaa'.

4. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?' ja syötä sähköpostiosoitteesi.
Jos sähköpostiosoitteellasi on vahvistettu Edenred-sovelluksen käyttäjätili, saat sähköpostin, jossa on käyttäjätunnuksesi ja linkki salasanan vaihtamiseen.

Jos et pääse siltikään kirjautumaan sisään:
1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.
2. Valitse 'Käytä salasanaa'.

3. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

5. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen.
*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.
Ja ei huolta, tilisi uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.