Siirry sisältöön
Suomi
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Miten toimin jos kirjautuminen Edenred-sovellukseen ei onnistu?

Jos et pääse kirjautumaan tilillesi, seuraa alla olevia ohjeita.

Uusi Edenred -sovellus saatavilla. Lataathan ensin uuden sovelluksen, jos et sitä ole vielä tehnyt.

Androidin sovelluskauppa
Applen sovelluskauppa
Huawein sovelluskauppa


Jos olet unohtanut salasanasi tai käyttäjätunnuksesi:

1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred


2. Valitse 'Käytä pankkitunnuksia' ja kirjaudu pankkitunnuksillasi sisään.*

*Pankkitunnuksilla kirjaudut turvallisesti tilillesi ilman käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Pankkitunnukset ss FIN

3. Mikäli haluat kirjautua käyttäjätunnuksillasi, valitse pankkitunnuksien sijaan 'Käytä salasanaa'.

Edenred-app-kirjautuminen-pankkitunnukset

4. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?' ja syötä sähköpostiosoitteesi.

Jos sähköpostiosoitteellasi on vahvistettu Edenred-sovelluksen käyttäjätili, saat sähköpostin, jossa on käyttäjätunnuksesi ja linkki salasanan vaihtamiseen.

                                       Forgot_password_Edenred


Jos et pääse siltikään kirjautumaan sisään:

Jos et pääse vaihtamaan salasanaasi tai et jostain muusta syystä pääse kirjautumaan sisään Edenred-sovelluksen tilillesi, aktivoi tilisi uudelleen alla olevilla ohjeilla:
 
Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .
 

1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred

 

2. Valitse 'Käytä salasanaa'.

Edenred-app-kirjautuminen-pankkitunnukset
3. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

Forgot_password_Edenred
 
4. Salasanan palautussivun alareunasta valitse 'Uudelleenaktivoi tili'.
Reset_account_Edenred


5. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen. 

*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.

Muistathan vahvistaa sähköpostiosoitteesi sähköpostiisi tulleella linkillä. Linkki on voimassa 24 tuntia. Jos sähköpostiosoitetta ei vahvisteta, niin esimerkiksi salasanan vaihto -viestit eivät tule perille.

Ja ei huolta, tilisi uudelleenaktivoinnista huolimatta saldosi säilyy kortilla ennallaan.