Siirry sisältöön
Suomi
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Miten vaihdan sähköpostini Edenred-sovelluksessa?

Koska sähköpostiosoitteesi toimii käyttäjätunnuksenasi, voit vaihtaa sen tilin uudelleenaktivoinnin yhteydessä.

Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .

1. Kirjaudu ulos ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred


2. Valitse 'Käytä salasanaa'.

Edenred-app-kirjautuminen-pankkitunnukset

3. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

Forgot_password_Edenred


4. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili'.

Reset_account_Edenred


5. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen. 

*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.