Siirry sisältöön
Suomi
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Mobiilimaksu meni väärälle käyttöpaikalle, miten saan sen peruttua?

Ota yhteyttä käyttöpaikkaan, jonne väärä maksu meni. He voivat joko tarjota summaa vastaavan palvelun tai peruuttaa ylimääräisen maksun 24 tunnin sisällä Kumppani-portaalistaan.

Jos haluat, että maksu perutaan summaa vastaavan palvelun sijasta ja tapahtumasta on kulunut yli 24 tuntia, pyydäthän käyttöpaikkaa ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen kumppanit-fi@edenred.com. Huomioithan, että emme voi käsitellä maksun peruutusta pelkästään maksun tehneen pyynnöstä väärinkäytön riskin vuoksi.

Maksun peruutusta varten tarvitsemme seuraavat tiedot:

  • Maksajan nimi
  • Maksajan työnantaja (tämä auttaa meitä yhdistämään oikean henkilön, mikäli järjestelmässämme on useita samannimisiä henkilöitä)
  • Maksupäivä ja summa