Edenred Työmatka -kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, mitä teen?
Jos Työmatka -kortin lisääminen HSL-sovellukseen ei onnistu, tarkistathan että:
- Laitteesi on yhdistettynä internettiin
- Lisäät sovellukseen Edenred Työmatka -kortin Edenred -kortin (sis. Lounari/Virike) sijast
- Olet aktivoinut Edenred Työmatka -kortin Edenred-sovelluksessa
- Korttitiedot on syötetty HSL-sovellukseen oikein
- Edenred Työmatka -kortti ei ole vanhentunut tai suljettu
- Näet kortin voimassaoloajan Edenred-sovelluksen käyttäjätililtäsi valitsemalla etusivun yläosasta 'Työmatka' -> 'Asetukset' -> 'Kortin tiedot'
- Sinulla on mobiililaitteessasi HSL-sovelluksen uusin versio
- Lisäät Työmatka -korttia HSL-sovellukseen valitsemalla etusivun oikeasta alakulmasta 'Lisää' -> 'Asetukset' -> 'Maksutavat' ja oikeasta yläkulmasta 'Lisää kortti'
Jos kortin lisääminen maksutavaksi ei vieläkään onnistu, otathan yhteyttä HSL:n asiakaspalveluun. Edenred-maksuvälineitä koskevissa asioissa, voit olla Edenred-asiakaspalveluun yhteydessä.