Siirry sisältöön
Suomi
  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Wolt/Kotipizzan verkkomaksut eivät toimi, mitä teen?

Tilaukset onnistuvat vain Edenred-sovelluksen kautta, koska selainversio myedenred.fi tullaan lopettamaan. Otathan siis sovelluksen käyttöösi lataamalla sen sovelluskaupastasi.

Jos sinulla on jo Edenred-sovellus käytössä, kokeile seuraavia ohjeita:

1) Poista Edenred-korttisi Woltin/Kotipizzan maksutavoista.

2) Aktivoi Edenred-sovelluksen käyttäjätilisi uudelleen. Tilin uudelleenaktivointi on käytännössä tilin resetointi. Tarkemmat ohjeet löydät alta.

3) Lisää Edenred-korttisi uudelleen Woltin/Kotipizzan maksutapoihin.


Tilin uudelleenaktivointi-ohjeet:

Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .

1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

I_have_an_account_Edenred


2. Valitse 'Käytä salasanaa'.

Edenred-app-kirjautuminen-pankkitunnukset

3. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

Forgot_password_Edenred


4. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').

Reset_account_Edenred


5. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen. 

*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.