Wolt/Kotipizzan verkkomaksut eivät toimi, mitä teen?
Tilaukset onnistuvat vain Edenred-sovelluksen kautta, koska selainversio myedenred.fi tullaan lopettamaan. Otathan siis sovelluksen käyttöösi lataamalla sen sovelluskaupastasi.
Jos sinulla on jo Edenred-sovellus käytössä, kokeile seuraavia ohjeita:
1) Poista Edenred-korttisi Woltin/Kotipizzan maksutavoista.
2) Aktivoi Edenred-sovelluksen käyttäjätilisi uudelleen. Tilin uudelleenaktivointi on käytännössä tilin resetointi. Tarkemmat ohjeet löydät alta.
3) Lisää Edenred-korttisi uudelleen Woltin/Kotipizzan maksutapoihin.
Tilin uudelleenaktivointi-ohjeet:
Huomioithan, että tarvitset tilisi uudelleenaktivointiin Edenredin maksukortin sarjanumeron (10 numeroa). Löydät sen sähköpostistasi tai fyysisen kortin takaa. Jos käytössäsi on useampi Edenred-etu, voit käyttää mitä tahansa sarjanumeroistasi. Mikäli et löydä sitä, asiakaspalvelumme auttaa sinua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta edenred.fi/yhteystiedot .
1. Avaa Edenred-sovellus ja valitse 'Minulla on jo käyttäjätili'.

2. Valitse 'Käytä salasanaa'.

3. Valitse 'Unohditko salasanasi tai käyttäjätunnuksesi?'.

4. Salasanan palautussivun alareunassa paina 'Uudelleenaktivoi tili' (joissain sovellusversioissa saattaa lukea 'Luo tunnus').

5. Seuraa näytön ohjeita. Tässä vaiheessa syöttämäsi sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksenasi.* Käyttäjätunnus astuu voimaan tilin vahvistamisen jälkeen.
*Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta työsähköpostin sijaan, jotta pääset sovellukseen myös poissaolojen aikana ja voit kirjautua samoilla tunnuksilla, vaikka vaihtaisit työnantajaa.