Uuden käyttäjän lisäys onnistuu Tilaustyökalun asetuksista.
- Kirjaudu Tilaustyökaluun.
- Valitse hallinnoitava asiakasnumero.
- Klikkaa 'Asetukset' oikeasta yläkulmasta.
- Valitse 'Yhteyshenkilöt' vasemmanpuoleisesta valikosta.
- Siirry sivun alaosan 'Lisää uusi yhteyshenkilö' -kohtaan.
- Täytä yhteyshenkilön etu- ja sukunimi, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite.
- Klikkaa vihreää plus-merkkiä ja olet valmis.
Uusi yhteyshenkilö saa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen linkin Tilaustyökaluun luodakseen itselleen salasanan. Tämän jälkeen uusi yhteyshenkilö voi kirjautua Tilaustyökaluun normaalisti.
Jos yrityksellänne ei ole nimettyä yhteyshenkilöä, esimerkiksi ainoa yhteyshenkilö on poistunut yrityksen palveluksesta, kirjallisen pyynnön on tällöin tultava allekirjoitusoikeutetulta asiakaspalveluumme.
Huomioitavaa:
- Kaikilla yhteyshenkilöillä on samat oikeudet Tilaustyökaluun.
- Jos poistat yhteyshenkilön, estät häneltä pääsyn Tilaustyökaluun käsiteltävän asiakasnumeron osalta. Voit lisätä poistetun yhteyshenkilön uudestaan milloin tahansa.
- Jos haluat muokata olemassa olevan yhteyshenkilön tietoja, tulee hänet ensin poistaa ja lisätä sitten uudestaan päivitetyillä tiedoilla.
- Yrityksen raportit lähetetään vain uusimmalle Tilaustyökaluun lisätylle yhteyshenkilölle, ellei toisin ole aiemmin määritetty. Mikäli haluatte päivittää raporttien vastaanottajia, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme.