Korvaavan kortin tilaaminen - miten ja milloin tehdään?
Tilaa korvaava Edenred-kortti, kun työntekijän kortti on kadonnut tai viallinen, tai työntekijän nimi on vaihtunut.
Huomioithan korttia tilatessasi ajankohtaisen hinnastomme: https://edenred.fi/fi/tyonantaja/hinnasto
Jos käytät Tilaustyökalua:
Jos kortti halutaan uusia kesken voimassaolokauden, pääset tilaamaan korvaavan kortin 'Työntekijöiden hallinta' -välilehdeltä. (Katso kuvat alta.)
- Mene 'Työntekijöiden hallinta'.
- Valitse 'Työntekijät'.
- Etsi henkilön tiedot.
- Paina Muokkaa (kynän kuva).
- Tarkista tiedot.
- Paina 'Tilaa korvaava'.


Jos käytät Työnantajaportaalia:
Työnantajaportaalin kautta on mahdollista tilata ainoastaan virtuaalisia kortteja, ei fyysisiä. Tämän ansiosta riski korttien katoamiseen tai vioittumiseen on käytännössä olematon. Virtuaaliset kortit uusiutuvat automaattisesti 15 päivää ennen kortin vanhenemista.
Nimen vaihtuessa sinun tulee ensin poistaa työntekijä vanhoilla tiedoilla ja lisätä uudelleen uusilla tiedoilla.